Заради розмноження райдужної форелі

Нещодавно на демонстраційному форелевому господарстві, яке знаходиться в Трибушанському природоохоронному науково-дослідному відділенні, розпочали процес доїння форелі. Ця процедура є важливою, адже у штучних умовах риба не відкладає ікру самостійно.
Перед початком процесу спеціалісти ретельно перевіряють рибу та відбирають лише здорових самиць, у яких ікра вже повністю дозріла. Для мінімізації стресу рибу поміщають у спеціальні резервуари, де створені оптимальні умови. Спочатку доять самиць, а потім – самців. Визначити наявність ікри просто: якщо легенько натиснути на живіт, вона виходить сама.
Після збору ікринки змішують із біологічним матеріалом самців та залишають на 20–30 хвилин для запліднення. Далі запліднені ікринки переносять у спеціальні інкубатори, де підтримується необхідний температурний режим.
На відео зафіксовано процес доїння адлерської та райдужної форелі. Проте їхні мальки не будуть випускатися у наші гірські потоки, оскільки ці види не є аборигенними для місцевих водойм.

Новини

Натрапили на ведмежі сліди на снігу

Нещодавно в одному з наших природоохоронних науково-дослідних відділень інспектори з охорони природно-заповідного фонду, проводячи звичне патрулювання, натрапили на сліди крупного ведмедя. Звір залишив чіткий відбиток лапи на снігу. У зимовий період інспектори уважно слідкують за слідами тварин, користуючись методою обліку фауни. Українсько-румунське прикордоння належить до найважливіших осередків проживання бурих ведмедів у Європі. Сліди цих могутніх […]

  • Тварини
  • Охорона

Провели акцію “Збережемо первоцвіти!” з школярами

Первоцвіти – тендітні провісники тепла, що першими з’являються з-під снігу та наповнюють природу барвами. Проте ці унікальні рослини знаходяться під загрозою зникнення через масове збирання та руйнування їхнього природного середовища. Щоб підвищити екологічну обізнаність та наголосити на важливості збереження первоцвітів, проведено серію просвітницьких заходів для школярів різного віку. За участю учнів Рахівського ЗЗСО І-ІІІ ст. […]

  • Екоосвіта