Вперше це молоде свято відзначили у 2013 році. З цього часу день регулярно нагадує нам про вразливість світу фауни та флори та нагальну потребу в його захисті. Адже в іншому випадку дика природа просто буде знищена.
Ми відзначили свято дикої природи еколого-освітніми заходами.
В Долині нарцисів відбулася тематична екскурсія екологічною стежкою. Учасниками стали 15 місцевих вихованців дошкільного навчального закладу.
У програмі заходу були:
- Розповідь про свято день дикої природи, цінність біологічного різноманіття та збереження видів.
- Екскурсія екологічною стежкою «Долиною нарцисів».
- Знайомство з видами ранньовесняної флори: первоцвітом весняним і шафраном Гейфеля, спостереження у природі за цвітінням.
- Акцентування уваги на комахах, тваринах, рослинах і деревах, які діти знають.
- Розвиток знань про навколишній світ, кольори квітів, мовлення.
- Перехід в будівлю еколого-освітнього центру, перегляд презентації про збереження дикої природи.
- Робота з розмальовками з первоцвітом весняним і шафраном Гейфеля.
- Гра-руханка «Мандрую по землі».
У Дошкільному закладі освіти №2 м. Рахів «Смерічка» з вихованцями старшої групи було проведено екологічне заняття на тему «Бурий ведмідь – символ Карпатського біосферного заповідника». Бурий ведмідь не тільки наш символ, герой багатьох казок та мультфільмів, але й вид, який внесений до Червоної книги України, знаходиться на межі зникнення та потребує охорони.
З малечею ми говорили про те, як виглядає ведмідь, де він проживає, чим харчується та що ця тварина робить взимку. Далі переглянули навчальний мультик, з якого дізнались як ведмедик облаштовує свій барліг, скільки часу він там спить та які ще тварини впадають в зимову сплячку.
Після цього зробили аплікацію «Сплячий ведмедик», для якої діти розмалювали розмальовку, сформували з неї барліг та наклеїли сніг із вати. При цьому засвоїли, що вирубування лісів призводить до зменшення кількості місць, де ведмідь може вільно жити та спокійно зимувати.
Наприкінці заняття зіграли в рухливі екологічні ігри:
- «Лісова стежина»;
- «Полонина».
Для першої гри були використані ігрові килимки, пройшовши якими діти відтворювали рухи та звуки ведмедя. В наступній грі ми використали м’які іграшки для лялькового театру. У нас були присутні як дикі звірі, так і свійські тварини. Під час гри увагу діток акцентовано на тому, що все-таки ведмідь це великий та хижий звір, тому інколи він буває небезпечним для людини, особливо, якщо прокинувся взимку і сильно голодний.