Відзначили Всесвітній день дикої природи

Вперше це молоде свято відзначили у 2013 році. З цього часу день регулярно нагадує нам про вразливість світу фауни та флори та нагальну потребу в його захисті. Адже в іншому випадку дика природа просто буде знищена.

Ми відзначили свято дикої природи еколого-освітніми заходами.

В Долині нарцисів відбулася тематична екскурсія екологічною стежкою. Учасниками стали 15 місцевих вихованців дошкільного навчального закладу.

У програмі заходу були:

  • Розповідь про свято день дикої природи, цінність біологічного різноманіття та збереження видів.
  • Екскурсія екологічною стежкою «Долиною нарцисів».
  • Знайомство з видами ранньовесняної флори: первоцвітом весняним і шафраном Гейфеля, спостереження у природі за цвітінням.
  • Акцентування уваги на комахах, тваринах, рослинах і деревах, які діти знають.
  • Розвиток знань про навколишній світ, кольори квітів, мовлення.
  • Перехід в будівлю еколого-освітнього центру, перегляд презентації про збереження дикої природи.
  • Робота з розмальовками з первоцвітом весняним і шафраном Гейфеля.
  • Гра-руханка «Мандрую по землі».

У Дошкільному закладі освіти №2 м. Рахів «Смерічка» з вихованцями старшої групи було проведено екологічне заняття на тему «Бурий ведмідь – символ Карпатського біосферного заповідника». Бурий ведмідь не тільки наш символ, герой багатьох казок та мультфільмів, але й вид, який внесений до Червоної книги України, знаходиться на межі зникнення та потребує охорони.

З малечею ми говорили про те, як виглядає ведмідь, де він проживає, чим харчується та що ця тварина робить взимку. Далі переглянули навчальний мультик, з якого дізнались як ведмедик облаштовує свій барліг, скільки часу він там спить та які ще тварини впадають в зимову сплячку.

Після цього зробили аплікацію «Сплячий ведмедик», для якої діти розмалювали розмальовку, сформували з неї барліг та наклеїли сніг із вати. При цьому засвоїли, що вирубування лісів призводить до зменшення кількості місць, де ведмідь може вільно жити та спокійно зимувати.

Наприкінці заняття зіграли в рухливі екологічні ігри:

  • «Лісова стежина»;
  • «Полонина».

Для першої гри були використані ігрові килимки, пройшовши якими діти відтворювали рухи та звуки ведмедя. В наступній грі ми використали м’які іграшки для лялькового театру. У нас були присутні як дикі звірі, так і свійські тварини. Під час гри увагу діток акцентовано на тому, що все-таки ведмідь це великий та хижий звір, тому інколи він буває небезпечним для людини, особливо, якщо прокинувся взимку і сильно голодний.

 

Новини

🌿КАРПАТСЬКИЙ БІОСФЕРНИЙ ЗАПОВІДНИК – ПІД ЗАГРОЗОЮ ЧЕРЕЗ НЕПРАВОМІРНЕ ОПОДАТКУВАННЯ!

Карпатський біосферний заповідник – державна наукова природоохоронна установа міжнародного значення, включена до Всесвітньої мережі біосферних резерватів ЮНЕСКО («Людина і біосфера») та нагороджена Європейським дипломом Ради Європи. Це серце Карпат – осередок охорони природи, науки та екологічної освіти, який зберігає унікальні букові праліси, рідкісні види флори і фауни, забезпечує сталий розвиток гірських громад і підтримує баланс […]

  • управління

Як ми відзначили Міжнародний день туризму

27 вересня урочище Амфітеатр «Буркут» перетворилося на маленький осередок пригод і відкриттів. З нагоди Міжнародного дня туризму працівники Карпатського біосферного заповідника організували тут навчально-тренувальні змагання зі спортивно-туристичного орієнтування. Участь взяли команда клубу «Юні лісові рейнджери» та школярі Рахівського закладу загальної середньої освіти №2 — тож дружня конкуренція відчувалася вже з перших хвилин. Програма була насиченою […]

  • туризм і рекреація
  • Екоосвіта

Літня школа з дослідження пралісів

У Карпатському біосферному заповіднику на Мармароському гірському хребті Українських Карпат (схили гори Поп Іван) працювала міжнародна літня школа “DYNAMICS AND DEVELOPMENT OF NATURAL FORESTS IN EAST CARPATHIANS”. Цей захід організовано науковцями університету імені Грегора Менделя в Брно (Чехія) для дослідження букових, мішаних ялиново-ялицево-букових пралісів. У роботі літньої школи брали участь науковці і студенти Mendel University […]

  • Дослідження
  • Міжнародна співпраця
  • Обмін досвідом