Аж до холодів буйволи житимуть у Долині нарцисів

Автор: Тарас Гіпп

Ці красені будуть жити у Долині нарцисів аж до осінніх холодів. Спочатку у заповідному масиві випасалися 7 голів буйволів, зокрема Павлик, Леді, Мірабела, Каролінка, Яфинка, Катка та Ієшуа. А наприкінці минулого року стадо поповнилося ще на одну особину.
Буйволи чудово адаптувалися до місцевих умов. Вони підтримують лучні екосистеми, де зростає нарцис вузьколистий – основна місцева окраса. А ще унікальні тварини поїдають вербу, яка несе загрозу Долині нарцисів. Адже з року в рік поле все більше заростає верболозом та іншими чагарниками, які висмоктують підземні запаси води.
До речі, буйволи не завдають популяції нарцису жодної шкоди, бо випасаються у спеціально відведених місцях, обмежених по периметру електропастухом.
Також на ділянках випасу ці тварини створюють невеликі водойми і калюжі, в яких можуть селитися різні комахи, земноводні і риби, що корисно вплине на біорізноманіття Карпат.
Ельвіра Ангер, провідний фахівець відділу еколого-освітньої роботи

Тварини поїдають вербу, яка несе загрозу Долині нарцисів

Новини

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад наукових працівників Карпатського біосферного заповідника

Відповідно до пункту 6 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», Порядку проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад наукових працівників, затвердженого наказом Карпатського біосферного заповідника від 25.02.2021 № 34 та погодженого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (лист від 20.04.2021 № 25/7-11/8145-21) Карпатський біосферний заповідник оголошує конкурс на заміщення вакантних посад наукових працівників: […]

  • Без категорії

«Карпатський сніговик» відбувся!

 3 лютого, наша установа у співорганізації з Рахівською міською радою провели екологічну акцію «Карпатський сніговик». Учасниками були школярі та вчителі рахівських шкіл №1, №2, №3 – загалом понад 80 осіб! Хоча у програмі було багато зимових ігор, акція насправді серйозна. Вона покликана привернути увагу шкільної юні до проблем глобальних змін клімату. На підтвердження скажемо, що […]

  • Екоосвіта